22.06.2017 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia



26.05.2017 - Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


24.05.2017 - Informacja z otwarcia ofert


***

 

18.05.2017 - Wyjaśnienia treści SIWZ - 1


18.05.2017 - Odpowiedź na pytania - 1


 

Ogłoszenie o zamówieniu na:

Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w  Ciechanowie wraz z nieodpłatnym odbiorem i złomowaniem wycofanych tablic rejestracyjnych


Dokumenty do pobrania:

  • załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
  • załącznik nr 2 -  Formularz ofertowy,
  • załącznik nr 3 - Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania,
  • załącznik nr 4 - Oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
  • załącznik nr 5 - Wykaz dostaw z którego wynika, że  zrealizował/realizuje co najmniej minimum jedną  dostawę tablic rejestracyjnych pojazdów wykonanych zgodnie z wzorami zawartymi w załączniku nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz.U. 2016r. poz. 1038  .) o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. oraz załączyć dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
  • załącznik nr 6 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp,
  • załącznik nr 7 -  Projekt umowy,
  • załącznik nr  8  - Oświadczenie o posiadaniu uprawnień.

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 7249983]

przewiń do góry