Powiatowy Rzecznik Konsumentów - Stanisław Wikliński



Do zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów należą sprawy z zakresu ochrony interesów konsumentów, a w szczególności:

1) zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów;
2) składanie wniosków w sprawach stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie  ochrony interesów konsumentów;
3) występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów;
4) współdziałanie z właściwymi miejscowo jednostkami organizacyjnymi, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi;
5) wykonywanie innych zadań określonych w ustawie lub przepisach odrębnych;
6) wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie, za ich zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.

                    

Rzecznik przyjmuje w pok. 126

06-400 Ciechanów, ul. 17 Stycznia 7

w godzinach:

Środa – 8:00 - 16:00

Piątek -  8:00 - 16:00

tel.  729 - 055 - 924


Wnioski o interwencję, bezpłatną poradę lub informację prawną 

 w sprawach konsumenckich

do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Ciechanowie

należy składać na piśmie

w sekretariacie
Starostwa Powiatowego w Ciechanowie

ul. 17 Stycznia 7

pok. Nr 108 (I piętro)

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Penda Małgorzata
  • Data udostępnienia w BIP: 2018-01-24 14:51:08
  • Informacja zaktualizowana przez: Małgorzata Godlewska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2019-11-26 10:34:12
  • Liczba odsłon: 803
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4262893]

przewiń do góry