Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok 5/2022
2. Rodzaj dokumentu zgłoszenia
3. Temat dokumentu ochrona przed polami elektromagnetycznymi
4. Nazwa dokumentu zgłoszenie
5. Zakres przedmiotowy dokumentu Zgłoszenie instalacji radiokomunikacyjnej Stacji Nadawczej Ciechanów, zlokalizowanej przy ul. Tysiąclecia 18 w Ciechanowie.
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju 1402011
7. Znak sprawy WR-GOŚ.6221.2.2022
8. Dokument wytworzył BCAST Sp. z o.o., ul. Rakowiecka 43 lok. 21, 02-521 Warszawa
9. Data dokumentu
10. Dokument zatwierdził nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu Wydział Rolnictwa i Środowiska
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie nie
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie nie dotyczy
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 12.01.2022
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

[Liczba odsłon: 7209456]

przewiń do góry