KARTY USŁUG - sposoby przyjmowania i załatwiania spraw >>>
 
WYDZIAŁ GEODEZJI
 
Geodeta Powiatowy - Jarosław Kobyliński
pokój 108, tel. 729-055-919
 
Kierownik Wydziału - Ewa Tyjeńska-Makowska
pokój 108, tel. 729-055-918
 
 
     pokój 107
     Małgorzata Chrostek - Podinspektor                 tel. 729-055-905  
     Monika Dąbrowska - Podinspektor                    tel. 729-055-906    
     Magdalena Miączyńska - Podinspektor             tel. 729-055-906
     Joanna Stryjewska - Starszy Inspektor                tel. 729-055-907
     Karolina Klimkowska - Podinspektor                  tel. 729-055-967

 
   Do zadań Wydziału Geodezji należy:
   1. Współpraca z Geodetą Powiatowym przy:
1)  programowaniu, planowaniu, organizacji, zlecaniu i odbiorach prac geodezyjnych;
2)  sporządzaniu zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków; sporządzaniu niezbędnych analiz i syntez z zakresu ewidencji;
3)  prowadzeniu postępowań dotyczących zakładania i modernizacji ewidencji gruntów i budynków;
4)  analizowaniu dokumentacji niezbędnej do aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków;
5)  prowadzeniu, aktualizacji i udostępnianiu rejestru cen i wartości nieruchomości;
6)  prowadzeniu powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywaniu i prowadzeniu map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości;
7)  aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków, w tym prowadzenie zbiorów dowodów zmian dla każdej jednostki ewidencyjnej;
8)  prowadzeniu postępowań administracyjnych dotyczących ewidencji gruntów i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów;
9)  prowadzenie części opisowej baz danych ewidencji gruntów i budynków;
10) przekazywanie zawiadomień o dokonywanych zmianach w EGiB do odpowiednich organów i podmiotów;
11) wydawanie wypisów i wyrysów z operatu ewidencji gruntów i budynków;
12) wydawaniem licencji określających uprawnienia podmiotu dotyczące możliwości wykorzystania udostępnionych materiałów zasobu;
13) udostępnianie danych i informacji oraz wydawanie zaświadczeń dotyczących ewidencji gruntów i budynków;
14) udzielanie wyjaśnień dotyczących wpisów w bazie ewidencji gruntów i budynków.
 
   Wydziałem kieruje kierownik Wydziału i organizuje pracę podległych pracowników.
 
 
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Małgorzata Godlewska
  • Data udostępnienia w BIP: 2021-05-05 08:38:46
  • Informacja zaktualizowana przez: Małgorzata Godlewska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2022-11-25 09:15:02
  • Liczba odsłon: 5412
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 5809211]

przewiń do góry