Wydział Administracyjny - Kierownik Barbara Sierpińska
pokój 217, tel. 729-055-951
a) Biuro Obsługi Mieszkańców
Beata Kamińska - Główny specjalista, tel. 729-055-955
Bogumiła Żurawska - Podinspektor, tel. 729-055-955
Katarzyna Ostafin - Pomoc administracyjna, tel. 729-055-955
Kinga Szarek-Puchalska - Pomoc administracyjna, tel. 729-055-955
Katarzyna Rydzewska - Referent, tel. 729-055-964
Leszek Sokolnicki - Goniec, tel. 729-055-955
b) Biuro Obsługi Rady i Zarządu Powiatu
pokój 218
Joanna Janowska - Główny specjalista, tel. 729-055-954
Marlena Nowotka - Inspektor, tel. 729-055-954
Marlena Nowotka - Inspektor, tel. 729-055-954
c) Stanowiska ds. kadrowych
pokój 216
pokój 216
Bożena Gburzyńska-Długołęcka - Główny specjalista, tel. 729-055-952
Beata Kania - Główny specjalista, tel. 729-055-952
Do zadań Wydziału Administracyjnego należą sprawy z zakresu:
1) prowadzenia spraw związanych z korespondencją przychodzącą oraz korespondencją wychodzącą Starostwa;
2) udzielania instruktażu pracownikom w sprawie organizacji i trybu załatwiania skarg, wniosków i petycji;
3) prowadzenia dokumentacji kancelaryjnej zgodnie z obowiązującą w tym zakresie instrukcją kancelaryjną dla organów powiatu;
4) nadzorowania przestrzegania zasad wynikających z obowiązujących regulaminów i instrukcji kancelaryjnej;
5) realizacji obowiązującej w Starostwie polityki zarządzania zasobami ludzkimi;
6) koordynowania działań związanych z opracowywaniem projektów uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu oraz innych materiałów dla tych organów;
2) udzielania instruktażu pracownikom w sprawie organizacji i trybu załatwiania skarg, wniosków i petycji;
3) prowadzenia dokumentacji kancelaryjnej zgodnie z obowiązującą w tym zakresie instrukcją kancelaryjną dla organów powiatu;
4) nadzorowania przestrzegania zasad wynikających z obowiązujących regulaminów i instrukcji kancelaryjnej;
5) realizacji obowiązującej w Starostwie polityki zarządzania zasobami ludzkimi;
6) koordynowania działań związanych z opracowywaniem projektów uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu oraz innych materiałów dla tych organów;
7) opracowywania Regulaminu Organizacyjnego Starostwa, Regulaminu Pracy, Regulaminu wynagradzania oraz innych regulaminów i zarządzeń Starosty normujących zasady organizacji i funkcjonowania Starostwa;
8) obsługi sekretariatu Starosty i Wicestarosty;
9) obsługa punktu informacyjnego;
10) wykonywania zadań związanych z organizacją wyborów do samorządu powiatu oraz innych zadań określonych przez Starostę związanych z wyborami do organów władzy państwowej;
11) przyjmowania interesantów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków oraz współdziałanie z właściwymi wydziałami w tym zakresie;
11) przyjmowania interesantów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków oraz współdziałanie z właściwymi wydziałami w tym zakresie;
12) prowadzenia spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej.
Biuro Obsługi Mieszkańców prowadzi sprawy związane z:
1) prowadzeniem spraw związanych z korespondencją przychodzącą oraz korespondencją wychodzącą Starostwa, a w szczególności:
a) przyjmowaniem, kwalifikowaniem oraz rejestrowaniem korespondencji przychodzącej;
b) wysyłaniem i prowadzeniem ewidencji korespondencji wychodzącej;
c) organizacją i nadzorem nad obiegiem korespondencji w Starostwie;
d) rejestracją spraw w elektronicznym systemie ewidencyjnym;
e) nadzorem nad elektronicznym przekazywaniem korespondencji;
2) przyjmowaniem i weryfikacją pism od interesantów, udzielanie im informacji oraz wydawanie dokumentów;
3) udostępnianiem odpowiednich formularzy i wzorów dokumentów oraz pomoc przy ich wypełnianiu;
4) przekazywanie zadekretowanych przesyłek do właściwych komórek organizacyjnych;
5) wykonywaniem zadań związanych z obsługą mieszkańców w zakresie przyjmowania wniosków, skarg i innej korespondencji oraz udzielaniem informacji o trybie, procedurach i przebiegu rozpatrywania spraw oraz wydawaniem dokumentów;
6) prowadzeniem zbiorczej ewidencji skarg, wniosków i petycji wpływających do Starostwa;
7) prowadzenie punktu informacyjnego.
5) wykonywaniem zadań związanych z obsługą mieszkańców w zakresie przyjmowania wniosków, skarg i innej korespondencji oraz udzielaniem informacji o trybie, procedurach i przebiegu rozpatrywania spraw oraz wydawaniem dokumentów;
6) prowadzeniem zbiorczej ewidencji skarg, wniosków i petycji wpływających do Starostwa;
7) prowadzenie punktu informacyjnego.
Biuro Obsługi Rady i Zarządu Powiatu prowadzi sprawy związane z:
1) prowadzeniem obsługi kancelaryjno-biurowej Przewodniczącego Rady oraz Radnych w sprawach wynikających z wykonania mandatu radnego;
2) kompleksową obsługą organizacyjną sesji Rady Powiatu, posiedzeń Komisji i Zarządu Powiatu;
3) przekazywaniem podjętych uchwał Rady i Zarządu do jednostek i podmiotów wskazanych w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami;
4) rejestracją spraw związanych z organizacją pracy Rady Powiatu, komisji i Zarządu Powiatu;
5) sporządzaniem i ewidencjonowaniem według zasad ustalonych przez Radę Powiatu, protokołów sesji Rady Powiatu, posiedzeń Komisji, posiedzeń Zarządu Powiatu;
6) koordynacją prac związanych z przygotowywaniem projektów aktów prawnych Rady Powiatu, Komisji i Zarządu Powiatu, ich sporządzaniem i ewidencjonowaniem;
7) przygotowywaniem i udostępnianiem protokołów z posiedzeń Rady Powiatu i Zarządu Powiatu w Biuletynie Informacji Publicznej;
8) wykładaniem protokołów z obrad sesji do wglądu radnych w ciągu 14 dni po odbytej sesji;
9) prowadzeniem zbiorczej ewidencji interpelacji i zapytań radnych, wystąpień posłów i senatorów oraz kontrolą terminową ich załatwiania;
10) kontrolą terminowego załatwiania skarg, wniosków, interpelacji i petycji przez wydziały oraz opracowywanie w tym zakresie zbiorczych analiz i sprawozdań;
11) prowadzenie rejestru uchwał rady i zarządu, rejestru skarg, wniosków i petycji kierowanych do rady;
12) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem, analizowaniem, przekazywaniem i publikowaniem oświadczeń majątkowych radnych.
11) prowadzenie rejestru uchwał rady i zarządu, rejestru skarg, wniosków i petycji kierowanych do rady;
12) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem, analizowaniem, przekazywaniem i publikowaniem oświadczeń majątkowych radnych.
Stanowiska ds. kadrowych prowadzą sprawy z zakresu kadr, płac oraz szkoleń, a w szczególności:
1) gospodarowanie etatami i funduszem wynagrodzeń we współpracy z Wydziałem Finansowym;
2) prowadzenie spraw osobowych pracowników Starostwa:
-
procedura naboru
-
procedura służby przygotowawczej
-
procedura ocen pracowników
3) prowadzenie spraw osobowych kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych oraz służ i inspekcji;
4) prowadzenie i załatwianie spraw rentowych i emerytalnych pracowników oraz wnioskowanie o przedłużenie prawa do renty;
5) przygotowywanie dokumentacji w sprawie nagród i wyróżnień dla pracowników;
6) prowadzenie spraw płacowych, w tym nagród jubileuszowych, dodatków funkcyjnych, za wysługę lat i innych;
7) prowadzenie ewidencji czasu pracy;
8) wydawanie zaświadczeń i informacji na wniosek pracownika Starostwa i instytucji zewnętrznych;
9) prowadzenie ewidencji osób zatrudnionych w ramach umowy-zlecenia i mowy o dzieło;
10) zgłaszanie do ubezpieczeń i wyrejestrowywanie pracowników, zleceniobiorców i członków ich rodzin z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz zgłaszanie zmian o osobach ubezpieczonych;
11) monitorowanie szkoleń, organizacja staży, praktyk studenckich, prac interwencyjnych i robót publicznych;
12) ewidencja i sprawy związane z ryczałtami na używanie samochodów prywatnych do celów służbowych;
13) sporządzanie sprawozdań dla Głównego Urzędu Statystycznego;
14) dokonywanie okresowych analiz i ocen doskonalenia zawodowego pracowników;
15) przygotowywanie projektów upoważnień dla pracowników Starostwa oraz kierowników i pracowników powiatowych jednostek organizacyjnych i kierowników inspekcji, służb i straży do załatwiania określonych spraw, a w szczególności wydawania decyzji administracyjnych;
16) prowadzenie rejestrów kontroli, upoważnień i pełnomocnictw, rejestru wydanych zarządzeń;
17) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem, analizowaniem, przekazywaniem i publikowaniem oświadczeń majątkowych kierowników jednostek organizacyjnych i kierowników wydziałów wydających decyzje administracyjne w imieniu starosty;
18) prowadzenie całokształtu prac związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi;
5) przygotowywanie dokumentacji w sprawie nagród i wyróżnień dla pracowników;
6) prowadzenie spraw płacowych, w tym nagród jubileuszowych, dodatków funkcyjnych, za wysługę lat i innych;
7) prowadzenie ewidencji czasu pracy;
8) wydawanie zaświadczeń i informacji na wniosek pracownika Starostwa i instytucji zewnętrznych;
9) prowadzenie ewidencji osób zatrudnionych w ramach umowy-zlecenia i mowy o dzieło;
10) zgłaszanie do ubezpieczeń i wyrejestrowywanie pracowników, zleceniobiorców i członków ich rodzin z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz zgłaszanie zmian o osobach ubezpieczonych;
11) monitorowanie szkoleń, organizacja staży, praktyk studenckich, prac interwencyjnych i robót publicznych;
12) ewidencja i sprawy związane z ryczałtami na używanie samochodów prywatnych do celów służbowych;
13) sporządzanie sprawozdań dla Głównego Urzędu Statystycznego;
14) dokonywanie okresowych analiz i ocen doskonalenia zawodowego pracowników;
15) przygotowywanie projektów upoważnień dla pracowników Starostwa oraz kierowników i pracowników powiatowych jednostek organizacyjnych i kierowników inspekcji, służb i straży do załatwiania określonych spraw, a w szczególności wydawania decyzji administracyjnych;
16) prowadzenie rejestrów kontroli, upoważnień i pełnomocnictw, rejestru wydanych zarządzeń;
17) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem, analizowaniem, przekazywaniem i publikowaniem oświadczeń majątkowych kierowników jednostek organizacyjnych i kierowników wydziałów wydających decyzje administracyjne w imieniu starosty;
18) prowadzenie całokształtu prac związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi;
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Penda Małgorzata
- Data udostępnienia w BIP: 2019-02-21 14:58:11
- Informacja zaktualizowana przez: Godlewska Małgorzata
- Data ostatniej aktualizacji: 2023-10-09 09:45:26
- Liczba odsłon: 14947
- Historia dokumentu: