Wydział Organizacyjny - Kierownik Dorota Tartas
pokój 323, tel. 729-055-970
 

    pokój 324
    Małgorzata Szczepańska - Starszy inspektor,  tel. 729-055-942
    Mateusz Pszczółkowski - Pomoc administracyjna,  tel. 729-055-942
 
    pokój 325              
    Małgorzata Godlewska - Główny specjalista,  tel. 729-055-929
    Michał Wichowski - Kierowca,  tel. 729-055-929
    Zbigniew Kolwicz - Kierowca
 
    pokój 326A
    Maciej Pielech - Główny specjalista,  tel. 729-055-945

    pokój 326
    Marcin Karpiński - Starszy informatyk,  tel. 729-055-945
    Paweł Rólka - Informatyk,  tel. 729-055-945
 
    pokój 327
    Aneta Grabowska - Główny specjalista,  tel. 729-055-944
    Iwona Kuklińska - Pomoc administracyjna,  tel. 729-055-944
    Wojciech Łyszkowski - Pomoc administracyjna,  tel. 729-055-944
  
    pokój 4
    Katarzyna Pomianowska - Inspektor,  tel. 729-055-958
   
 
Do zadań Wydziału Organizacyjnego należą sprawy z zakresu:
1)  administrowania obiektami i gospodarka składnikami majątku ruchomego Starostwa;
2)  gospodarowaniem składnikami majątku ruchomego;
3)  obsługi Starostwa: prawnej, telekomunikacyjnej, transportowej i technicznej;
4)  zapewnienie obsługi informatycznej Starostwa, w tym:
 a) zapewnieniem prawidłowej pracy sprzętu informatycznego obejmujące w szczególności:
 b) tworzenie nowych oraz aktualizowanie istniejących rozwiązań informatycznych;
 c) planowanie zakupów dotyczących potrzeb informatycznych;
 d) administrowanie serwerami internetowymi oraz techniczna obsługa strony  internetowej;
 e) analizowanie potrzeb użytkowników;
5)  zapewnieniem prawidłowego działania infrastruktury sieciowej, w tym:
 a) administrowanie aplikacjami i usługami sieciowymi;
 b) zarządzanie bezpieczeństwem danych i systemów;
 c) administracja, rozwój i utrzymanie sieci;
6)  zapewnieniem prawidłowego działania oprogramowania, w tym:
 a) zapewnienie stałego nadzoru nad aplikacjami oraz dbanie o ich rozwój i aktualizację;
 b) zapewnienie bezpieczeństwa danych poprzez wykonywanie kopii zapasowych;
7)  zapewnienia dozoru, porządku i czystości w obiektach Starostwa;
8)  zaopatrzenia Starostwa w materiały i sprzęt niezbędny do funkcjonowania Starostwa;
9)  planowanie i realizacja prac remontowych w obiektach Starostwa;
10)  prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych;
11)  powadzenie ewidencji ilościowej wyposażenia oraz pozostałych środków trwałych;
12)  gospodarowanie wyposażeniem i środkami trwałymi Starostwa.
13)  redagowanie i aktualizacja BIP;
14)  nadzór informatyczny nad funkcjonowaniem Biuletynu Informacji Publicznej.
15)  przejmowanie dokumentacji z wewnętrznych komórek organizacyjnych;
16)  przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji;
17)  prowadzenie ewidencji przechowywanej dokumentacji i sporządzanie dodatkowych pomocy archiwalnych;
18)  udostępnianie i wypożyczanie dokumentacji archiwalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
19)  brakowanie dokumentacji niearchiwalnej w porozumieniu z Archiwum Państwowym;
20)  przygotowywanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego;
21)  w ramach prowadzenia Powiatowego Biura Seniora:
a) upowszechnianie inicjatyw edukacyjnych;
b) aktywizacja intelektualna, psychiczna, społeczna i fizyczna osób starszych;
c) poszerzanie wiedzy i umiejętności seniorów;
d) angażowanie słuchaczy w aktywność na rzecz otaczającego ich środowiska;
e) podtrzymywanie więzi społecznych i komunikacji międzyludzkiej wśród seniorów.
22)  Punktu Obsługi Przedsiębiorcy (POP), w tym:
a) przygotowywanie kompletnej oferty inwestycyjnej powiatu, jej weryfikacja i aktualizacja, w tym nadzór nad danymi niezbędnymi do jej opracowania;
b) organizacja/udział w organizowanych działaniach promujących ofertę inwestycyjną powiatu;
c) udzielanie informacji przedsiębiorcom/inwestorom, w tym prezentacja posiadanej przez powiat oferty inwestycyjnej;
d) organizowanie w razie potrzeby wizyt lokalizacyjnych inwestorów na terenie powiatu i współdziałanie z innymi podmiotami w tym zakresie;
e) asystowanie inwestorom w niezbędnych procedurach administracyjnych i prawnych na poziomie powiatu, występujących w trakcie realizacji projektu inwestycyjnego;
f) opieka po inwestycyjna dla firm łącznie ze wsparciem firm, które już działają na terenie powiatu;
g) współdziałanie z podmiotami zaangażowanymi w obsługę inwestora;
h) znajomość i przestrzeganie standardów obsługi inwestora na każdym etapie działania.

 
 
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Penda Małgorzata
  • Data udostępnienia w BIP: 2019-02-21 10:30:26
  • Informacja zaktualizowana przez: Godlewska Małgorzata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2023-07-25 08:15:56
  • Liczba odsłon: 17352
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 7776507]

przewiń do góry