Wydział Organizacyjny - Kierownik Dorota Tartas
pokój 323, tel. 729-055-970
pokój 324
Małgorzata Szczepańska - Starszy inspektor, tel. 729-055-942
Mateusz Pszczółkowski - Pomoc administracyjna, tel. 729-055-942
pokój 325
Małgorzata Godlewska - Główny specjalista, tel. 729-055-929
Michał Wichowski - Kierowca, tel. 729-055-929
Zbigniew Kolwicz - Kierowca
pokój 326A
Maciej Pielech - Główny specjalista, tel. 729-055-945
pokój 326
pokój 326
Marcin Karpiński - Starszy informatyk, tel. 729-055-945
Paweł Rólka - Informatyk, tel. 729-055-945
pokój 327
Aneta Grabowska - Główny specjalista, tel. 729-055-944
Iwona Kuklińska - Pomoc administracyjna, tel. 729-055-944
Wojciech Łyszkowski - Pomoc administracyjna, tel. 729-055-944
pokój 4
Katarzyna Pomianowska - Inspektor, tel. 729-055-958
Do zadań Wydziału Organizacyjnego należą sprawy z zakresu:
1) administrowania obiektami i gospodarka składnikami majątku ruchomego Starostwa;
2) gospodarowaniem składnikami majątku ruchomego;
3) obsługi Starostwa: prawnej, telekomunikacyjnej, transportowej i technicznej;
4) zapewnienie obsługi informatycznej Starostwa, w tym:
a) zapewnieniem prawidłowej pracy sprzętu informatycznego obejmujące w szczególności:
b) tworzenie nowych oraz aktualizowanie istniejących rozwiązań informatycznych;
c) planowanie zakupów dotyczących potrzeb informatycznych;
d) administrowanie serwerami internetowymi oraz techniczna obsługa strony internetowej;
e) analizowanie potrzeb użytkowników;
5) zapewnieniem prawidłowego działania infrastruktury sieciowej, w tym:
a) administrowanie aplikacjami i usługami sieciowymi;
b) zarządzanie bezpieczeństwem danych i systemów;
c) administracja, rozwój i utrzymanie sieci;
6) zapewnieniem prawidłowego działania oprogramowania, w tym:
a) zapewnienie stałego nadzoru nad aplikacjami oraz dbanie o ich rozwój i aktualizację;
b) zapewnienie bezpieczeństwa danych poprzez wykonywanie kopii zapasowych;
7) zapewnienia dozoru, porządku i czystości w obiektach Starostwa;
8) zaopatrzenia Starostwa w materiały i sprzęt niezbędny do funkcjonowania Starostwa;
9) planowanie i realizacja prac remontowych w obiektach Starostwa;
10) prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych;
11) powadzenie ewidencji ilościowej wyposażenia oraz pozostałych środków trwałych;
12) gospodarowanie wyposażeniem i środkami trwałymi Starostwa.
13) redagowanie i aktualizacja BIP;
14) nadzór informatyczny nad funkcjonowaniem Biuletynu Informacji Publicznej.
15) przejmowanie dokumentacji z wewnętrznych komórek organizacyjnych;
16) przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji;
17) prowadzenie ewidencji przechowywanej dokumentacji i sporządzanie dodatkowych pomocy archiwalnych;
18) udostępnianie i wypożyczanie dokumentacji archiwalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
19) brakowanie dokumentacji niearchiwalnej w porozumieniu z Archiwum Państwowym;
20) przygotowywanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego;
1) administrowania obiektami i gospodarka składnikami majątku ruchomego Starostwa;
2) gospodarowaniem składnikami majątku ruchomego;
3) obsługi Starostwa: prawnej, telekomunikacyjnej, transportowej i technicznej;
4) zapewnienie obsługi informatycznej Starostwa, w tym:
a) zapewnieniem prawidłowej pracy sprzętu informatycznego obejmujące w szczególności:
b) tworzenie nowych oraz aktualizowanie istniejących rozwiązań informatycznych;
c) planowanie zakupów dotyczących potrzeb informatycznych;
d) administrowanie serwerami internetowymi oraz techniczna obsługa strony internetowej;
e) analizowanie potrzeb użytkowników;
5) zapewnieniem prawidłowego działania infrastruktury sieciowej, w tym:
a) administrowanie aplikacjami i usługami sieciowymi;
b) zarządzanie bezpieczeństwem danych i systemów;
c) administracja, rozwój i utrzymanie sieci;
6) zapewnieniem prawidłowego działania oprogramowania, w tym:
a) zapewnienie stałego nadzoru nad aplikacjami oraz dbanie o ich rozwój i aktualizację;
b) zapewnienie bezpieczeństwa danych poprzez wykonywanie kopii zapasowych;
7) zapewnienia dozoru, porządku i czystości w obiektach Starostwa;
8) zaopatrzenia Starostwa w materiały i sprzęt niezbędny do funkcjonowania Starostwa;
9) planowanie i realizacja prac remontowych w obiektach Starostwa;
10) prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych;
11) powadzenie ewidencji ilościowej wyposażenia oraz pozostałych środków trwałych;
12) gospodarowanie wyposażeniem i środkami trwałymi Starostwa.
13) redagowanie i aktualizacja BIP;
14) nadzór informatyczny nad funkcjonowaniem Biuletynu Informacji Publicznej.
15) przejmowanie dokumentacji z wewnętrznych komórek organizacyjnych;
16) przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji;
17) prowadzenie ewidencji przechowywanej dokumentacji i sporządzanie dodatkowych pomocy archiwalnych;
18) udostępnianie i wypożyczanie dokumentacji archiwalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
19) brakowanie dokumentacji niearchiwalnej w porozumieniu z Archiwum Państwowym;
20) przygotowywanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego;
21) w ramach prowadzenia Powiatowego Biura Seniora:
a) upowszechnianie inicjatyw edukacyjnych;
b) aktywizacja intelektualna, psychiczna, społeczna i fizyczna osób starszych;
c) poszerzanie wiedzy i umiejętności seniorów;
d) angażowanie słuchaczy w aktywność na rzecz otaczającego ich środowiska;
e) podtrzymywanie więzi społecznych i komunikacji międzyludzkiej wśród seniorów.
a) upowszechnianie inicjatyw edukacyjnych;
b) aktywizacja intelektualna, psychiczna, społeczna i fizyczna osób starszych;
c) poszerzanie wiedzy i umiejętności seniorów;
d) angażowanie słuchaczy w aktywność na rzecz otaczającego ich środowiska;
e) podtrzymywanie więzi społecznych i komunikacji międzyludzkiej wśród seniorów.
22) Punktu Obsługi Przedsiębiorcy (POP), w tym:
a) przygotowywanie kompletnej oferty inwestycyjnej powiatu, jej weryfikacja i aktualizacja, w tym nadzór nad danymi niezbędnymi do jej opracowania;
b) organizacja/udział w organizowanych działaniach promujących ofertę inwestycyjną powiatu;
c) udzielanie informacji przedsiębiorcom/inwestorom, w tym prezentacja posiadanej przez powiat oferty inwestycyjnej;
d) organizowanie w razie potrzeby wizyt lokalizacyjnych inwestorów na terenie powiatu i współdziałanie z innymi podmiotami w tym zakresie;
e) asystowanie inwestorom w niezbędnych procedurach administracyjnych i prawnych na poziomie powiatu, występujących w trakcie realizacji projektu inwestycyjnego;
f) opieka po inwestycyjna dla firm łącznie ze wsparciem firm, które już działają na terenie powiatu;
g) współdziałanie z podmiotami zaangażowanymi w obsługę inwestora;
h) znajomość i przestrzeganie standardów obsługi inwestora na każdym etapie działania.
a) przygotowywanie kompletnej oferty inwestycyjnej powiatu, jej weryfikacja i aktualizacja, w tym nadzór nad danymi niezbędnymi do jej opracowania;
b) organizacja/udział w organizowanych działaniach promujących ofertę inwestycyjną powiatu;
c) udzielanie informacji przedsiębiorcom/inwestorom, w tym prezentacja posiadanej przez powiat oferty inwestycyjnej;
d) organizowanie w razie potrzeby wizyt lokalizacyjnych inwestorów na terenie powiatu i współdziałanie z innymi podmiotami w tym zakresie;
e) asystowanie inwestorom w niezbędnych procedurach administracyjnych i prawnych na poziomie powiatu, występujących w trakcie realizacji projektu inwestycyjnego;
f) opieka po inwestycyjna dla firm łącznie ze wsparciem firm, które już działają na terenie powiatu;
g) współdziałanie z podmiotami zaangażowanymi w obsługę inwestora;
h) znajomość i przestrzeganie standardów obsługi inwestora na każdym etapie działania.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Penda Małgorzata
- Data udostępnienia w BIP: 2019-02-21 10:30:26
- Informacja zaktualizowana przez: Godlewska Małgorzata
- Data ostatniej aktualizacji: 2023-07-25 08:15:56
- Liczba odsłon: 17350
- Historia dokumentu: