Formularz A

Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 142/A/2010
2. Zakres przedmiotowy wniosku w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie 3 szt. drzew gatunek świerk pospolity, rosnących przy budynku Urzędu Gminy w Grudusku na działce nr ew. 302/1, stanowiącej własność Gminy Grudusk.
3. Znak sprawy RSD.6131/80/2010
4. Data złożenia 2010-06-18
5. Dane wnioskodawcy Nazwa podmiotu: Gmina Grudusk; Siedziba: ul. Ciechanowska 54; Adres: 06-460 Grudusk; REGON:
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku 1. Kserokopia mapy z naniesionymi drzewami.
7. Nazwa organu - adresata wniosku Nazwa podmiotu: Starosta Ciechanowski; Siedziba: 06-400 Ciechanów, ul. 17-Stycznia 7; Adres: jw.; REGON:
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Starostwo Powiatowe w Ciechanowie; Wydział Rolnictwa, Środowiska i Działań Antykryzysowych; pok. 109; tel. 0 23 673 26 01
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji brak
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy [zobacz]
12. Uwagi brak
Informację wprowadził(a) do BIP: Podgórska Joanna
Data udostępnienia w BIP: 2010-07-15 10:48:37

[Liczba odsłon: 7273820]

przewiń do góry