Informacja z 5 kwietnia 2007 r. o wyborze oferty >>>



Ciechanów, dn. 2007.03.22.

G.3023- 6/07

 

OGŁOSZENIE

 

     Na podstawie art. 40, w związku z art. 41 i 43 ustawy – prawo zamówień publicznych  Starosta Ciechanowski ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania geodezyjnego pn. „Ponowna klasyfikacja gruntów po melioracjach wraz z aktualizacją użytków i klas oraz opracowanie dokumentacji aktualizacyjnej wraz z aktualizacją operatu  ewidencji gruntów w części opisowej i graficznej dla wsi w gm. Gołymin Ośrodek, tj. Osiek Wólka, Osiek Aleksandrowo, Osiek Górny”.

 

1.     Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zawierająca szczegółowy zakres roboty i charakterystyczne parametry obiektu będzie umieszczona na stronie internetowej https://stciechanow.bip.org.pl i można będzie ją uzyskać bezpośrednio w Starostwie Powiatowym – Powiatowy Ośrodek Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w Ciechanowie, ul. Wyzwolenia 10 a u Kierownika Ośrodka inż. Wiesława Niedziałkowskiego lub za pośrednictwem poczty po wcześniejszym złożeniu zamówienia - z koniecznością poniesienia kosztów określonych w art. 42 ust 2 ustawy.

 

2.     Przedmiotem zamówienia jest w szczególności wykonanie w obszarze części gminy Gołymin Ośrodek we wsiach Osiek Wólka, Osiek Aleksandrowo, Osiek Górny:

a)     ponownej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych -  ok. 325 ha,

b)    aktualizacji rodzajów i zasięgów użytków oraz ponownej klasyfikacji zmienionych użytków i klas na pozostałej niezmeliorowanej część w granicach obrębów – szacunkowo -  ok. 32 ha,

c)     dokumentacji dla celów aktualizacji ewidencji gruntów i budynków ww. wsi na zaktualizowane powierzchnie, gdzie zaistniały zmiany w rodzajach użytków i klas wraz z aktualizacją operatu ewidencji gruntów w części graficznej i opisowej na szacunkowej powierzchni -    ok. 357 ha.

 

3.     Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych czy wariantowych.

 

4.     Termin wykonania zamówienia określa się na 9 listopada 2007 roku.

 

5.     Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu określa SIWZ uwzględniająca wymogi art. 22 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2. Dokument ten określa również rodzaje dokumentów i dowodów, których zamawiający oczekuje od oferentów na udowodnienie spełnienia kryteriów i warunków stawianych potencjalnemu wykonawcy zadania.

 

6.     Do postępowania w sprawie ustalenia wykonawcy zamówienia zostaną dopuszczeni oferenci, którzy wniosą wadium w wysokości 1000 zł (jeden tysiąc złotych) na rachunek sum depozytowych Starostwa Powiatowego w Ciechanowie nr 32 8213 0008 2001 0005 2663 0007 prowadzonego przez SGB BS w Ciechanowie z zaznaczeniem: „Klasyfikacja gruntów cz. gm. Gołymin” do godz. 10.30 w dniu 2 kwietnia 2007 r.

 

7.     Podstawą wyboru wykonawcy zadania przy pełnym udokumentowaniu wypełnienia warunków przez oferenta określonych w SIWZ, wzorze oferty i projekcie umowy będzie wyłącznie najniższa cena wykonania przedmiotu zamówienia.

 

8.     Miejsce i termin składania ofert:

-         Starostwo Powiatowe w Ciechanowie , ul. 17 Stycznia 7 – sekretariat pok. 108, I piętro,

-         termin – 2 kwietnia 2007 r. do godz. 11.00,

-         otwarcie ofert tego samego dnia po godz. 11.00.

 

9.     Termin związania ofertą 21 dni od daty publicznego ogłoszenia wykonawcy zamówienia publicznego. Termin ogłoszenia wyników postępowania w ciągu 3 dni roboczych po otwarciu ofert.

 

10. Do kontaktów z oferentami są upoważnieni:

-         Adam Michalski – geodeta powiatowy tel. 023 672 1437

-         Wiesław Niedziałkowski – kierownik POZDGiK, tel. 023 6732622, 6732491.

 

 

Starosta Ciechanowski

  Sławomir Morawski

Załaczniki:

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Janusz Główka
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Damaz Dariusz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-04-05 12:07:09
  • Liczba odsłon: 194
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 7862527]

przewiń do góry