Ciechanów, dn. 2007.05.18.
G.7454-3/6/07
OGŁOSZENIE
Na podstawie art.40, w związku z art.41 i 43 ustawy – prawo zamówień publicznych Starosta Ciechanowski ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania geodezyjnego pn. „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków. Założenie ewidencji budynków i lokali części gminy CIECHANÓW” zgodnie z uzgodnionym z WINGK „Projektem modernizacji egib i założenia ewidencji budynków – CIECHANÓW II”.
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia zawierającą szczegółowy zakres roboty i charakterystyczne parametry obiektu można uzyskać bezpośrednio w Starostwie Powiatowym w Ciechanowie - Powiatowy Ośrodek Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w Ciechanowie, ul. Wyzwolenia 10a u Kierownika Ośrodka inż. Wiesława Niedziałkowskiego lub za pośrednictwem poczty po wcześniejszym złożeniu zamówienia – z koniecznością poniesienia kosztów określonych w art. 42 ust. 2 ustawy, a także pod adresem https://stciechanow.bip.org.pl
2. Przedmiot zamówienia i zakres prac.
Przedmiotem zamówienia jest założenie ewidencji budynków i lokali w obszarze części gminy Ciechanów. Szacunkowa ilość obiektów budynkowych i lokalowych wynosi około 2340 w 10 obrębach wiejskich. Zakres zamówienia obejmuje całość prac związanych ze sporządzeniem dokumentacji bazowej budynków i lokali, zbudowaniem baz opisowych i graficznych, procesem aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków po zakończeniu procedur legalizacyjnych założonej ewidencji budynków i lokali oraz jego integrację z istniejącymi bazami i zasobem.
3. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych czy wariantowych.
4. Termin wykonania całości zamówienia wg. harmonogramu realizacji stanowiącego element ”Projektu założenia ewidencji budynków”
a) całość prac – 30 kwietnia 2008 r.
b) etapy od I do IV – 30.11.2007 r., wartość prac koniecznych do wykonania w tych etapach określa się na około 90 % całości zamówienia, etapy te będą przedmiotem odrębnego odbioru i zostaną rozliczone do poziomu 80 % wartości wykonanych prac w ramach budżetu 2007 r.,
c) etapy od VII do IX – 30.04.2008 r., wartość prac koniecznych do wykonania w tej części zamówienia określa się na około 10 %, rozliczenie tych etapów i całości zamówienia nastąpi po końcowym odbiorze zadania w roku 2008.
5. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu określa SIWZ uwzględniająca wymogi art. 22 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2. Dokument ten określa również rodzaje dokumentów i dowodów, których zamawiający oczekuje od oferentów na udowodnienie pełnienia kryteriów i warunków stawianych potencjalnemu wykonawcy zadania.
6. Do postępowania w sprawie ustalenia wykonawcy zamówienia zostaną dopuszczeni oferenci, którzy wniosą wadium w wysokości 3000 zł (trzy tysiące złotych) na rachunek sum depozytowych Starostwa Powiatowego w Ciechanowie nr 32 8213 0008 2001 0005 2663 0007 prowadzonego przez Bank Spółdzielczy w Ciechanowie z zaznaczeniem „Ewidencja budynków – CIECHANÓW II” do godz. 09.30 w dniu 29 maja 2007 r.
7. Podstawą wyboru wykonawcy zadania przy pełnym udokumentowaniu wypełnienia warunków przez oferenta określonych w SIWZ, wzorze oferty i projekcie umowy będzie wyłącznie najniższa cena wykonania przedmiotu zamówienia.
8. Przyjmuje się sposób złożenia oferty w zamkniętej i opieczętowanej nazwą oferenta kopercie z podziałem:
- oferta przetargowa: oferta + dokumenty – koperta A,
- oferta cenowa: cena brutto wykonania zadania – koperta B.
9. Miejsce i termin składania ofert:
- Starostwo Powiatowe w Ciechanowie, ul. 17 Stycznia 7 – sekretariat, pok. 108, I piętro,
- termin – 29 maja 2007 r. godz. 10.00
- otwarcie ofert tego samego dnia po godz. 10.00.
10. Termin związania ofertą 21 dni od terminu ostatecznego składania ofert. termin ogłoszenia wyników postępowania w ciągu 3 dni roboczych po otwarciu ofert.
11. Do kontaktów z oferentami są upoważnieni:
- Adam Michalski – geodeta powiatowy, tel. 023 672 1437,
- Wiesław Niedziałkowski – kierownik POZDGiK, tel. 023 673 2622.
Starosta Ciechanowski
Sławomir Morawski
Załączniki:
1. SIWZ
3. Wzór oferty
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Damaz Dariusz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Damaz Dariusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-05-18 16:43:47
- Liczba odsłon: 171
- Historia dokumentu: