15.05.09 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia >>>
16.04.09 - Zawiadomienie o wyborze oferty >>>
31.03.2009 - Uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego >>>
Ogłoszenie o zamówieniu:
Dokumenty do pobrania:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia >>>
- Załączniki do Specyfikacji:
- zał. nr 1 >>> - wykaz obrębów położonych na terenie gmin: Glinojeck (gmina wiejska), Gołymin, Opinogóra Górna i Regimin, dla których będą wykonywane uproszczone plany urządzenia lasu i inwentaryzacja stanu lasu wg stanu ewidencji gruntów na dzień 15.02.2009 r
- zał. nr 2 >>> - formularz ofertowy,
- zał. nr 3 >>> - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
- zał. nr 4 >>> - projekt umowy
- zał. nr 5 >>> - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności,
- zał. nr 6 >>> - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej trzech usług w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Penda Małgorzata
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Penda Małgorzata
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-05-15 15:43:03
- Liczba odsłon: 407
- Historia dokumentu: