27.04.2016 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
15.04.2016 - Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
***
Dokumenty do pobrania:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
- załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
- Zał. Numer 1 - Formularz ofertowy,
- Zał. Numer 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art.22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - art. 24 ust.1,
- zał. Numer 2a – Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej,
- zał. Numer 3 – Projekt umowy,
- zał. Numer 4 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości i kierowanie pracami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami,
- zał. Numer 5 - Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- zał. Numer 6 - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
- zał. Numer 7 – Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
- zał. Numer 8 – Szczegółowa charakterystyka obiektu „Ponowna klasyfikacja użytków zmienionych”,
- zał. Numer 9 – Wykaz gruntów rolnych zalesionych wiosną/jesienią w roku 2012 r i wiosną 2013 w ramach PROW,
- zał. Numer 10 - Zakres prac związanych z ponowną klasyfikacją użytków gruntowych i leśnych – część A,
- zał. Numer 11 - Zakres prac związanych z aktualizacją użytków i ich ponowną klasyfikacją gruntów zalesionych w ramach projektu PROW 2007 – 2013 – część B,
- zał. Numer 12 – Informacja, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartości bez kwoty podatku,
- zał. Numer 13 – Część B – Zalesienia – Tabela – Charakterystyka obiektu
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Penda Małgorzata
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Penda Małgorzata
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-04-27 13:32:41
- Liczba odsłon: 378
- Historia dokumentu: