Wersja archiwalna 2006-08-31 17:43:24
Ciechanów, dn. 2006.08.30
G.3023-8c/2006
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Na podstawie art.40 ust. 1, w związku z art.41 i 4a ustawy – prawo zamówień publicznych Starosta Ciechanowski ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania geodezyjnego pn. „Ponowna klasyfikacja gruntów po melioracjach wraz z aktualizacją użytków i klas oraz opracowanie dokumentacji dla celów aktualizacji operatu ewidencji gruntów w części opisowej i graficznej dla wsi w gm. Gołymin Ośrodek, tj. wsi Watkowo, Wola Gołymińska, Ruszkowo, Garnowo Duże.”
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zawierająca szczegółowy zakres roboty i charakterystyczne parametry obiektu będzie umieszczona na stronie internetowej https://stciechanow.bip.org.pl oraz będzie można ją uzyskać bezpośrednio w Starostwie Powiatowym w Ciechanowie - Powiatowy Ośrodek Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w Ciechanowie, ul. Wyzwolenia 10a u kierownika Ośrodka inż. Wiesława Niedziałkowskiego lub za pośrednictwem poczty po wcześniejszym złożeniu zamówienia – z koniecznością poniesienia kosztów określonych w art. 42 ust. 2 ustawy.
2. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności wykonanie w obszarze części gm. Gołymin Ośrodek, tj. wsi Watkowo, Wola Gołymińska, Ruszkowo, Garnowo Duże:
a) ponownej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych – 504 ha,
b) aktualizacji rodzajów i zasięgów użytków oraz ponownej klasyfikacji zmienionych użytków i klas na pozostałej niezmeliorowanej części - szacunkowo około 50 ha,
c) dokumentacji dla celów aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków ww. wsi na szacunkowe powierzchnie, gdzie zaistniały zmiany w rodzajach użytków i zmiany w klasach wraz z aktualizacją tegoż operatu ewidencji gruntów w części graficznej i opisowej wymienionych obrębów około 554 ha.
3. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych czy wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia określa się na 10 grudnia 2006 r.
5. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu określa SIWZ uwzględniająca wymogi art. 22 oraz art. 24. Dokument ten określa również rodzaje dokumentów i dowodów, których zamawiający oczekuje od oferentów na udowodnienie spełniania kryteriów i warunków stawianych potencjalnemu wykonawcy zadania.
6. Do postępowania w sprawie ustalenia wykonawcy zamówienia zostaną dopuszczeni oferenci, którzy wniosą wadium w wysokości 1000 zł (jeden tysiac złotych) na rachunek sum depozytowych Starostwa Powiatowego w Ciechanowie nr 32 8213 0008 2001 0005 2663 0007 prowadzonego przez Bank Spółdzielczy w Ciechanowie z zaznaczeniem: „Klasyfikacja gruntów cz. gm. Gołymin” do godz. 10.30 w dniu 8 września 2006 r.
7. Podstawą wyboru wykonawcy zadania przy pełnym udokumentowaniu wypełnienia warunków przez oferenta określonych w SIWZ, wzorze oferty i projekcie umowy będzie wyłącznie najniższa cena wykonania przedmiotu zamówienia.
8. Miejsce i termin składania ofert:
- Starostwo Powiatowe w Ciechanowie, ul. 17 Stycznia 7 – sekretariat, pok. 108, I piętro,
- termin – 8 września 2006 r. godz. 10.00
- otwarcie ofert tego samego dnia po godz. 10.00.
9. Termin związania ofertą 21 dni od terminu ostatecznego składania ofert. Termin ogłoszenia wyników postępowania w ciągu 3 dni roboczych po otwarciu ofert.
10. Do kontaktów z oferentami są upoważnieni:
- Adam Michalski – geodeta powiatowy, tel. 023 672 1437,
- Wiesław Niedziałkowski – kierownik POZDGiK, tel. 023 673 2622,
PLIKI DO POBRANIA:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Penda Małgorzata
- Data udostępnienia w BIP: 2006-08-31
- Informacja zaktualizowana przez: Penda Małgorzata
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-08-31 17:43:24
- Liczba odsłon: 187
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: