Wersja archiwalna 2006-10-25 14:11:28
Ogłoszenie o zawarciu umowy >>>
OGŁOSZENIE O WSZCZECIU POSTEPOWANIA NUMER: ZP.1/2006
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa:
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna
Adres:
ul. Wyzwolenia 10A
06 – 400 Ciechanów
Telefon: (023) 672 26 73 Fax.: (023) 672 26 73
2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
– p. Elżbieta Pilitowska, tel. (023) 672 26 73
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
https://stciechanow.bip.org.pl
4. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
5. Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
6. Określenie przedmiotu zamówienia:
Nazwa zadania: „Wykonanie wymiany okien drewnianych na PCV w siedzibie Poradni
Psychologiczno – Pedagogicznej przy ul. Wyzwolenia 10A w Ciechanowie”
Opis przedmiotu zamówienia:
- demontaż 23 szt. okien drewnianych
- dostarczenie i montaż 23 szt. okien PCV
- wymiana podokienników z blachy
- naprawa i malowanie tynków ościeży okiennych
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45421125-6
Wartość zamówienia: powyżej 6 tys. euro i poniżej 60 tys. euro.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.
7. Oferty częściowe i wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
8. Termin wykonania zamówienia :
Wymagany w terminie 15 dni od dnia podpisania umowy o realizacje zamówienia.
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków:
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ustawy z dn. 20.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych oraz
spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:
a) Kierownik robót proponowany do realizacji zamówienia posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia
budowlane w branży budowlanej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada aktualne
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
b) W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali
co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom
stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz potwierdza dokumentami Zamawiających,
że wykonali je z należyta starannością. Przez robotę budowlana odpowiadające swoim rodzajem
i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć wykonanie wymiany co
najmniej 20 szt. okien drewnianych na PCV.
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy
załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów
z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form,
w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dn. 24.05.2006r. Nr 87 poz. 605)
10. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
· Cena – 100%
11. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
12. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
Oferty należy składać w terminie do dnia 28.09.2006r. o godz. 1000 w pokoju Nr 101 (II piętro)
– Sekretariat w siedzibie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej przy ul. Wyzwolenia 10A
w Ciechanowie.
13. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.09.2006r. o godz. 1030 , w pok. Nr 101 (II piętro) – Sekretariat
w siedzibie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej przy ul. Wyzwolenia 10A w Ciechanowie..
14. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej: https://stciechanow.bip.org.pl
W formie papierowej w cenie 20,00 zł. można odebrać od p. Elżbiety Pilitowskiej w pok. Nr 101 (II piętro)
w siedzibie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej przy ul. Wyzwolenia 10A w Ciechanowie,
bądź za pośrednictwem poczty (za zaliczeniem pocztowym)
15. Termin związania z oferta:
Wykonawca jest związany oferta przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
16. Zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
17. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
Ciechanów, dn. 19.09.2006r.
Do pobrania:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami:
( 1. Wzór formularza ofertowego - zał. nr 1,
2. Wzór oświadczenia o spełnianiu wymogów art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy PZP - zał. nr 2,
3. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wylkuczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP - zał. nr 3,
4. Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 4,
5. Wzór zał. nr 5 - Wykaz osób wykonujących zamówienie,
6. Wzór zał. nr 6 - Wykazu zrealizowanych podobnych zamówień )
- Przedmiary robót - zał. nr 7
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Damaz Dariusz
- Data udostępnienia w BIP: 2006-10-25
- Informacja zaktualizowana przez: Damaz Dariusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-10-25 14:11:28
- Liczba odsłon: 717
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: