Wersja archiwalna 2007-05-18 16:46:04

 

STAROSTWO POWIATOWE

w Ciechanowie

 

Or.3421 – 6/2007

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

I. Nazwa i adres Zamawiającego

Nazwa :

     Starostwo Powiatowe w Ciechanowie

 

Adres :

     ul. 17 stycznia 7

     06 – 400 Ciechanów

     województwo mazowieckie

     www.ciechanow.powiat.pl

     e – mail : starostwo@ciechanow.pl

     tel. 023 672 34 85; fax 023 672 29 45

 

II. Osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami :

     - Tadeusz Nowicki – tel. 023 672 37 61; fax 023 672 29 45,

     e – mail : t_nowicki@ciechanow.powiat.pl

 

III. Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

 

IV. Określenie trybu zamówienia : przetarg nieograniczony poniżej 60.000 euro

 

V. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych

     Warunków Zamówienia : https://stciechanow.bip.org.pl

      Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem jak w pkt I. - na pisemny wniosek, przesłany drogą pocztową lub faksem,

 

VI. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem

      informacji o możliwościach składania ofert częściowych : wykonanie nawierzchni utwardzonych na dwóch placach postojowych, pierwszym -  z kostki betonowej, drugim - z mieszanki bitumicznej przy Starostwie Powiatowym w Ciechanowie.

       Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

       Wspólny Słownik Zamówień : 45233250-6.

 

VII. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej :  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

 

VIII. Termin wykonania zamówienia : w ciągu jednego miesiąca od daty podpisania

          umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia.

 

 

IX. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny

       spełniania tych warunków :

  • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy, którzy :

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  

  zamówienia,

- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24  ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

- złożą formularz ofertowy z wymaganymi załącznikami,

- spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych i Specyfikacją  Istotnych Warunków Zamówienia,

  • ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia – nie spełnia, na podstawie formularza ofertowego wraz z załączonymi dokumentami i oświadczeniami wymaganymi Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnych  z ustawą Prawo zamówień publicznych i aktami wykonawczymi do ustawy,

   

X. Informacja na temat wadium : Zamawiający wymaga wniesienia wadium.

Wadium wynosi 565,00 złotych, słownie: pięćset sześćdziesiąt pięć złotych.                          Dowód wniesienia wadium załącza się do oferty.

 

XI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie :

 

  • Najniższa cena z VAT wykonania przedmiotu zamówienia – 100 %.

 

XII. Miejsce i termin składania ofert

        Miejsce : Starostwo Powiatowe w Ciechanowie, 06 – 400 Ciechanów, ul. 17 Stycznia 7 -  pokój nr 108

        Termin : 4. 06. 2007 r. godz. 1100

 

XIII. Termin związania ofertą : 30 dni od upływu terminu składania ofert,

 

XIV. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej :  nie dotyczy,

 

XV. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów i adres strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy,

 

XVI. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej i adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna : nie dotyczy.

 

    Ciechanów, 2007 – 05 - 18

 

Dokumenty do pobrania:

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Penda Małgorzata
  • Data udostępnienia w BIP: 2007-05-18
  • Informacja zaktualizowana przez: Penda Małgorzata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-05-18 16:46:04
  • Liczba odsłon: 163
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 7863270]

przewiń do góry