Wersja archiwalna 2007-06-19 17:11:53

Ciechanów, dn. 2007.06.18.   

G.7454-3/8/07

OGŁOSZENIE

         Na podstawie art.40, w związku z art.41 i 43 ustawy – prawo zamówień publicznych Starosta Ciechanowski ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania geodezyjnego pn. „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków.  Założenie ewidencji budynków i lokali części gminy REGIMIN” zgodnie z uzgodnionym z WINGK „Projektem modernizacji egib i założenia ewidencji budynków – REGIMIN - I”.

1.     Specyfikację istotnych warunków zamówienia zawierającą szczegółowy zakres roboty i charakterystyczne parametry obiektu można uzyskać bezpośrednio w Starostwie Powiatowym w Ciechanowie - Powiatowy Ośrodek Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w Ciechanowie, ul. Wyzwolenia 10a u Kierownika Sekcji Zasobu Wiejskiego mgr Grażyny Gołębiewskiej lub za pośrednictwem poczty po wcześniejszym złożeniu zamówienia – z koniecznością poniesienia kosztów określonych w art. 42 ust. 2 ustawy, a także pod adresem https://stciechanow.bip.org.pl

2.     Przedmiot zamówienia i zakres prac.

Przedmiotem zamówienia jest założenie ewidencji budynków i lokali w obszarze części gminy Regimin. Szacunkowa ilość obiektów budynkowych i lokalowych wynosi około 2090 w 6 obrębach wiejskich. Zakres zamówienia obejmuje całość prac związanych ze sporządzeniem dokumentacji bazowej budynków i lokali, zbudowaniem baz opisowych i graficznych, procesem aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków po zakończeniu procedur legalizacyjnych założonej ewidencji budynków i lokali oraz jego integrację z istniejącymi bazami i zasobem.

3.     Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych czy wariantowych.

4.     Termin wykonania całości zamówienia wg. harmonogramu realizacji stanowiącego element ”Projektu założenia ewidencji budynków”

a)     całość prac – 15 maja 2008 r.

b)    etapy od I do IV – 15.12.2007 r., wartość prac koniecznych do wykonania w tych etapach określa się na około 90 % całości zamówienia, etapy te będą przedmiotem odrębnego odbioru i zostaną rozliczone do poziomu 80 % wartości wykonanych prac w ramach budżetu 2007 r.,

c)     etapy od VII do IX –15.05.2008 r., wartość prac koniecznych do wykonania w tej części zamówienia określa się na około 10 %, rozliczenie tych etapów i całości zamówienia nastąpi po końcowym odbiorze zadania w roku 2008.

5.     Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu określa SIWZ uwzględniająca wymogi art. 22 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2. Dokument ten określa również rodzaje dokumentów i dowodów, których zamawiający oczekuje od oferentów na udowodnienie pełnienia kryteriów i warunków stawianych potencjalnemu wykonawcy zadania.

6.     Do postępowania w sprawie ustalenia wykonawcy zamówienia zostaną dopuszczeni oferenci, którzy wniosą wadium w wysokości 2500 zł (dwa tysiące pięćset złotych) na rachunek sum depozytowych Starostwa Powiatowego w Ciechanowie nr 32 8213 0008 2001 0005 2663 0007 prowadzonego przez Bank Spółdzielczy w Ciechanowie z zaznaczeniem „Ewidencja budynków – REGIMIN I” do godz. 09.30 w dniu 27 czerwca 2007 r.

7.     Podstawą wyboru wykonawcy zadania przy pełnym udokumentowaniu wypełnienia warunków przez oferenta określonych w SIWZ, wzorze oferty i projekcie umowy będzie wyłącznie najniższa cena wykonania przedmiotu zamówienia.

8.     Przyjmuje się sposób złożenia oferty w zamkniętej i opieczętowanej nazwą oferenta kopercie z podziałem:

-         oferta przetargowa: oferta + dokumenty – koperta A,

-         oferta cenowa: cena brutto wykonania zadania – koperta B.

9.     Miejsce i termin składania ofert:

-         Starostwo Powiatowe w Ciechanowie, ul. 17 Stycznia 7 – sekretariat, pok. 108, I piętro,

-         termin – 27 czerwca 2007 r. godz. 10.00

-         otwarcie ofert tego samego dnia po godz. 10.00.

10. Termin związania ofertą 21 dni od terminu ostatecznego składania ofert. termin ogłoszenia wyników postępowania w ciągu 3 dni roboczych po otwarciu ofert.

11. Do kontaktów z oferentami są upoważnieni:

-         Adam Michalski – geodeta powiatowy, tel. 023 672 1437,

-         Grażyna Gołębiewska – kierownik sekcji „W” POZDGiK, tel. 023 673 2294.

Starosta Ciechanowski

Sławomir Morawski

 

Załączniki do pobrania:

1. SIWZ

2. Projekt modernizacji

3. Wzór oferty

4. Projekt umowy

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Damaz Dariusz
  • Data udostępnienia w BIP: 2007-06-19
  • Informacja zaktualizowana przez: Damaz Dariusz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-06-19 17:11:53
  • Liczba odsłon: 175
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 7863331]

przewiń do góry