Wersja archiwalna 2007-11-14 16:20:26
O G Ł O S Z E N I E
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Przedmiot zamówienia:
Wymiana stolarki okiennej PCV oraz drzwiowej aluminiowej w budynku Internatu Zespołu Szkół nr 2 w Ciechanowie, ul. Orylska 9.
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Zespół Szkół nr 2
06-400 Ciechanów
ul. Orylska 9
strona internetowa: www.zs2.ciechanow.pl
2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieokreślony
3. W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych.
4. Wartość zamówienia – poniżej 60.000 euro
5. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
6. Termin realizacji: do 31 grudnia 2007 r.
7. Kryterium wyboru oferty: najniższa cena.
8. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w sekretariacie Zespołu Szkół nr 2 w Ciechanowie, ul. Orylska 9, lub za pomocą poczty elektronicznej www.zs2.ciechanow.pl oraz https://stciechanow.bip.org.pl
9. Opis przedmiotu oraz wielkość i zakres zamówienia określa SIWZ.
10. Uprawniony do kontaktów z oferentami jest kier. gospodarczy – pani Anna Ostrowska w godz. 800 – 1600 /poniedziałek – piątek/.
11. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
12. Miejsce składania ofert: w siedzibie zamawiającego
Zespół Szkół nr 2
06-400 Ciechanów
ul. Orylska 9
13.Termin składania ofert upływa – 5 grudnia 2007 r. godz. 1000.
14.Otwarcie ofert nastąpi w świetlicy szkolnej Zespołu Szkół nr 2 w Ciechanowie, ul. Orylska 9 w dniu 5 grudnia 2007 r. o godz. 1030.
15. Termin związania ofertą – 30 dni.
16. Data ukazania Ogłoszenia – 14 listopad 2007 r.
Do pobrania:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia >>>
- Załączniki do SIWZ:
- wzór formularza ofertowego - zał. nr 1>>>
- oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust.1 - zał. nr 2>>>
- oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 - zał. nr 3 >>>
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 4 >>>
- wykaz wykonanych zamówień - zał. nr 5 >>>
- wykaz osób, które bedą wykonywać zamówienie - zał. nr 6 >>>
- oświadczenie o podwykonawcach - zał. nr 7 >>>
- kosztorys ofertowy - zał. nr 8 >>>
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Penda Małgorzata
- Data udostępnienia w BIP: 2007-11-14
- Informacja zaktualizowana przez: Penda Małgorzata
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-11-14 16:20:26
- Liczba odsłon: 235
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: