Wersja archiwalna 2004-06-02 10:24:14
Ciechanów, dn. 2004.05.31.
G.3023- 8/04
OGŁOSZENIE
Na podstawie art. 40, w związku z art. 41 i 43 ustawy – prawo zamówień publicznych Starosta Ciechanowski ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania geodezyjnego pn. “Ponowna klasyfikacja gruntów po melioracjach wraz z aktualizacją użytków i klas oraz opracowanie dokumentacji aktualizacyjnej wraz z aktualizacją operatu ewidencji gruntów w części opisowej i graficznej dla wsi w gm. Grudusk tj. Grudusk i Purzyce Pomiany oraz dla wsi w gm. Regimin, tj. Jarluty Duże i Jarluty Małe”.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia zawierającą szczegółowy zakres roboty i charakterystyczne parametry obiektu można uzyskać bezpośrednio w Starostwie Powiatowym – Powiatowy Ośrodek Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w Ciechanowie, ul. Wyzwolenia 10 a u Kierownika Ośrodka inż. Wiesława Niedziałkowskiego lub za pośrednictwem poczty po wcześniejszym złożeniu zamówienia - z koniecznością poniesienia kosztów określonych w art. 42 ust 2 ustawy.
- Przedmiotem zamówienia jest w szczególności wykonanie w obszarze części gminy Grudusk we wsiach Grudusk i Purzyce Pomiany oraz części gminy Regimin we wsiach Jarluty Duże i Jarluty Małe:
- ponownej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych – ok. 420 ha,
- ponownej klasyfikacji zmienionych użytków i klas w granicach obrębów – szacunkowo - ok. 180 ha,
- dokumentacji dla celów aktualizacji ewidencji gruntów i budynków ww. wsi na szacunkowe powierzchnie, gdzie zaistniały zmiany w rodzajach użytków i klas wraz z aktualizacją operatu ewidencji gruntów w części graficznej i opisowej na szacunkowej powierzchni - ok. 600 ha.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych czy wariantowych.
- Termin wykonania zamówienia określa się na 2 listopada 2004 roku.
- Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu określa SIWZ uwzględniająca wymogi art. 22 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2. Dokument ten określa również rodzaje dokumentów i dowodów, których zamawiający oczekuje od oferentów na udowodnienie spełnienia kryteriów i warunków stawianych potencjalnemu wykonawcy zadania.
- Do postępowania w sprawie ustalenia wykonawcy zamówienia zostaną dopuszczeni oferenci, którzy wniosą wadium w wysokości 1000 zł (jeden tysiąc złotych) na rachunek sum depozytowych Starostwa Powiatowego w Ciechanowie nr 32 8213 0008 2001 0005 2663 0007 prowadzonego przez SGB BS w Ciechanowie z zaznaczeniem: “Klasyfikacja gruntów cz. gm. Grudusk i Regimin” do godz. 9.30 w dniu 21 czerwca 2004 r.
- Podstawą wyboru wykonawcy zadania przy pełnym udokumentowaniu wypełnienia warunków przez oferenta określonych w SIWZ, wzorze oferty i projekcie umowy będzie wyłącznie najniższa cena wykonania przedmiotu zamówienia.
- Przyjmuje się sposób złożenia oferty w zamkniętej i opieczętowanej nazwą oferenta kopercie z podziałem:
- oferta przetargowa: oferta + dokumenty – koperta A,
- oferta cenowa: cena brutto wykonania zadania – koperta B.
- Miejsce i termin składania ofert:
- Starostwo Powiatowe w Ciechanowie , ul. 17 Stycznia 7 – sekretariat pok. 108, I piętro,
- termin – 21 czerwca 2004 r. do godz. 10.00,
- otwarcie ofert tego samego dnia po godz. 10.00.
- Termin związania ofertą 21 dni od daty publicznego ogłoszenia wykonawcy zamówienia publicznego.
- Termin ogłoszenia wyników postępowania w ciągu 3 dni roboczych po otwarciu ofert.
- Do kontaktów z oferentami są upoważnieni:
- Adam Michalski – geodeta powiatowy tel. 023 672 1437
- Wiesław Niedziałkowski – kierownik POZDGiK, tel. 023 6732622, 6732491,
- Barbara Pienicka – specjalista ds. klasyfikacji gruntów
Starosta Ciechanowski
Sławomir Morawski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Janusz Główka
- Data udostępnienia w BIP: 2004-06-02
- Informacja zaktualizowana przez: Janusz Główka
- Data ostatniej aktualizacji: 2004-06-02 10:24:14
- Liczba odsłon: 230
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: