Wersja archiwalna 2010-09-07 12:26:42

 

 

07.09.2010 - Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty >>>

 

***

31.08.2010 - Uwaga uczestnicy postępowania >>>

 

31.08.2010 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia >>>

***

 

Ogłoszenie o zamówieniu:

Opracowanie dokumentacji projektowej wymiany dwóch dźwigów oraz dostawa  i montaż dwóch dźwigów osobowych w budynku Starostwa Powiatowego w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów >>>

 

Pliki do pobrania:

  • Załączniki do SIWZ
    • zał. nr 1 >>> - formularz ofertowy
    • zał. nr 2 >>> - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
    • zał. nr 3 >>> - projekt umowy
    • zał. nr 4 >>> - wykaz co najmniej 3 robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykonania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju roboty i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • zał. nr 5 >>> - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • zał. nr 6 >>> oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • zał. nr 7 >>> - oświadczenie osoby fizycznej zgodne z art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 7863259]

przewiń do góry