Wersja archiwalna 2012-02-08 15:54:10

 

 

08.02.2012 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia >>>

 

12.01.2012 - Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty >>>

 

***

 

Ogłoszenie o zamówieniu:

Remont pomieszczeń biurowych na I piętrze w budynku Powiatowego Centrum Kultury i Sztuki  im. Marii Konopnickiej w Ciechanowie Nr PCKiSZ-213-7/1 >>>

 

Załączniki do pobrania:

  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia >>>
  • załączniki do SIWZ:
    • zał. Numer 1 >>> - formularz ofertowy
    • zał. Numer 2 >>> - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
    • zał. Numer 3 >>> - projekt umowy
    • zał. Numer 4 >>> - oświadczenie osoby fizycznej w zakresie ustalonym w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • zał. Numer 5 >>> - wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju roboty i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadmi sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • zał. Numer 6 >>> - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i  kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • zał. Numer 7 >>> - oswiadczenie
    • zał. Numer 8 >>> - kosztorys "ślepy"
    • zał. Numer 9 >>> - rzut poziomy pomieszczeń
    • zał. Numer 10 >>> - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 7863335]

przewiń do góry