Wersja archiwalna 2013-01-02 14:03:32

 

 

 

02.01.2013 - Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty >>>

 

***

 

Ogłoszenie o zamówieniu:

Wykonanie zadań managera  projektu pod nazwą „Poprawa Stanu i Wyposażenia Infrastruktury Edukacyjnej i Socjalno-Bytowej Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ciechanowie” w ramach    Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego   2007-2013, Działanie 7.2. Infrastruktura służąca edukacji >>>

 

Dokumenty do pobrania:

  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia >>>
  • załączniki do SIWZ:
    • Załącznik numer 1 >>> – Formularz ofertowy
    • Załącznik numer 2 >>>  – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
    • Załącznik numer 3 >>> – Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • Załącznik numer 4 >>> – Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • Załącznik numer 5 >>> – oświadczenie osoby fizycznej z art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
    • Załącznik numer 6 >>> - Formularz postanowień umowy

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 7863301]

przewiń do góry