01.08.2014 - Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu nieograniczonego >>>
22.07.2014 - Zawiadomienie o powtórzeniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty >>>
11.07.2014 - Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty >>>
***
16.06.2014 - Odpowiedź na pytanie >>>
Ogłoszenie o zamówieniu:
AKTUALIZACJA UŻYTKÓW Z PONOWNĄ KLASYFIKACJĄ UŻYTKÓW ZMIENIONYCH min. W WYNIKU ZALESIEŃ ZREALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU PROW 2007–2013 WRAZ Z OPRACOWANIEM DOKUMENTACJI DLA CELÓW AKTUALIZACJI OPERATU EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA CZĘŚCI OBSZARU:
AKTUALIZACJA UŻYTKÓW : Gm. CIECHANÓW; obręby: PĘCHCIN, UJAZDÓWEK, UJAZDOWO, KOWNATY ŻĘDOWE, GOŁOTY, NUŻEWO, NIECHODZIN, BIELIN
ZALESIENIA: Gm. CIECHANÓW, Gm. GLINOJECK, Gm. GRUDUSK, Gm. OJRZEŃ, Gm. REGIMIN, Gm. SOŃSK - dla 14 działek w 10 obrębach >>>
Dokumenty do pobrania:
AKTUALIZACJA UŻYTKÓW : Gm. CIECHANÓW; obręby: PĘCHCIN, UJAZDÓWEK, UJAZDOWO, KOWNATY ŻĘDOWE, GOŁOTY, NUŻEWO, NIECHODZIN, BIELIN
ZALESIENIA: Gm. CIECHANÓW, Gm. GLINOJECK, Gm. GRUDUSK, Gm. OJRZEŃ, Gm. REGIMIN, Gm. SOŃSK - dla 14 działek w 10 obrębach >>>
Dokumenty do pobrania:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia >>>
- załączniki do SIWZ:
- zał. Numer 1 >>> - Formularz ofertowy,
- zał. Numer 2 >>> - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – art.22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, – art.24 ust.1
- zał. Numer 2a >>> - Lista przedmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej,
- zał. Numer 3 >>> - Projekt umowy,
- zał. Numer 4 >>> - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości i kierowanie pracami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami,
- zał. Numer 5 >>> - Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- zał. Numer 6 >>> - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
- zał. Numer 7 >>> - Wykaz narzędzi ,wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
- zał. Numer 8 >>> - Szczegółowa charakterystyka obiektu „Aktualizacja użytków”,
- zał. Numer 9 >>> - Wykaz gruntów rolnych zalesionych w 2010 r. w ramach PROW /popr./,
- zał. Numer 10 >>> - Zakres prac związanych z aktualizacją użytków i ponowną klasyfikacją gruntów –część A,
- zał. Numer 11 >>> - Zakres prac związanych z aktualizacją użytków i ich ponowną klasyfikacją zrealizowany w ramach projektu PROW 2007-2013 – część B.
- zał. Numer 1 >>> - Formularz ofertowy,
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Penda Małgorzata
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Penda Małgorzata
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-08-01 10:36:56
- Liczba odsłon: 578
- Historia dokumentu: