Wersja archiwalna 2014-06-10 14:49:39




Ogłoszenie o zamówieniu:


AKTUALIZACJA UŻYTKÓW Z PONOWNĄ KLASYFIKACJĄ  UŻYTKÓW ZMIENIONYCH min. W  WYNIKU  ZALESIEŃ ZREALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU PROW 2007–2013 WRAZ Z OPRACOWANIEM DOKUMENTACJI DLA CELÓW AKTUALIZACJI OPERATU EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA CZĘŚCI  OBSZARU:
AKTUALIZACJA UŻYTKÓW : Gm. CIECHANÓW;  obręby: PĘCHCIN, UJAZDÓWEK, UJAZDOWO, KOWNATY ŻĘDOWE, GOŁOTY, NUŻEWO,  NIECHODZIN,  BIELIN
ZALESIENIA: Gm. CIECHANÓW, Gm. GLINOJECK, Gm. GRUDUSK, Gm. OJRZEŃ, Gm. REGIMIN, Gm. SOŃSK   - dla 14 działek w 10 obrębach >>>



Dokumenty do pobrania:


  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia  >>>
  • załączniki do SIWZ:
    • zał. Numer 1 >>> - Formularz ofertowy,
    • zał. Numer 2 >>> -   Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – art.22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, – art.24 ust.1
    • zał. Numer 2a >>> -  Lista przedmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej,
    • zał. Numer 3 >>> -  Projekt umowy,
    • zał. Numer 4 >>> -   wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości i kierowanie pracami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami,
    • zał. Numer 5 >>> -   Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    • zał. Numer 6 >>> -  Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych  głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
    • zał. Numer 7 >>> - Wykaz narzędzi ,wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych   wykonawcy usług lub robót budowlanych  w celu wykonania  zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami,
    • zał. Numer 8 >>> -  Szczegółowa charakterystyka  obiektu „Aktualizacja użytków”,
    • zał. Numer 9 >>> -  Wykaz gruntów rolnych zalesionych w 2010 r. w ramach PROW /popr./,
    • zał. Numer 10 >>> - Zakres prac związanych z aktualizacją użytków i ponowną klasyfikacją gruntów –część A,
    • zał. Numer 11 >>> - Zakres prac związanych z aktualizacją użytków i ich ponowną klasyfikacją zrealizowany w ramach projektu PROW 2007-2013 – część B.




Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 7863337]

przewiń do góry