Wersja archiwalna 2014-10-31 11:30:28


 

31.10.2014 - Zawiadomienie o wyborze oferty >>>

***

27.10.2014 - Odpowiedź Nr 4  na zadane przez wykonawcę pytania dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia >>>


24.10.2014 - Ogłoszenie o zmianie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia >>>


24.10.2014 - Odpowiedź Nr 3 na zadane przez wykonawcę  pytania dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia >>>


23.10.2014 - Odpowiedź Nr 2 na zadane przez wykonawcę pytania dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia>>>

23.10.2014 - Odpowiedź Nr 1 na zadane przez wykonawcę pytania dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia>>>

23.10.2014 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia >>>

23.10.2014  - Ogłoszenie o zmianie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia >>>



21.10.2014 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia >>>

21.10.2014 - Ogłoszenie o zmianie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia >>>


15.10.2014 - Informacja dotycząca  postępowania przetargowego >>>

15.10.2014 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia >>>



Ogłoszenie o zamówieniu:

Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu rehabilitacyjnego i sportowego dla Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Ciechanowie >>>


Dokumenty  do pobrania:

  • Specyfikacja Istotnych warunków Zamówienia >>>
  • załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
    • Załącznik Nr 1 >>> – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
    • Załącznik Nr 2 >>>  - Formularz ofertowy;
    • Załącznik Nr 3 >>> – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
    • Załącznik Nr 4 >>> – Oświadczenie o  braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
    • Załącznik Nr 5 >>> – projekt umowy;
    • Załącznik Nr 6 >>>  - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej;
    • Załącznik Nr 7 >>> - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych  głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 7863343]

przewiń do góry