Wersja archiwalna 2015-05-06 08:57:54
06.05.2015 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia >>>
23.04.2015 - Zawiadomienie o wyborze oferty >>>
***
16.04.2015 - Odpowiedź na pytania Wykonawców >>>
16.04.2015 - Ogłoszenie o zmianie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia >>>
- zał. nr 5 >>> - projekt umowy po zmianie
Ogłoszenie o zamówieniu:
Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Ciechanowie >>>
Dokumenty do pobrania:
- Załącznik Nr 1 >>> - Formularz ofertowy
- Załącznik Nr 2 >>> - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Załącznik Nr 3 >>> - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu nie spełnienia warunków z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Załącznik Nr 4 >>> - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 pzp albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej;
- Załącznik Nr 5 >>> - Projekt umowy
- Załącznik Nr 6 >>> - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Godlewska Małgorzata
- Data udostępnienia w BIP: 2015-05-06
- Informacja zaktualizowana przez: Penda Małgorzata
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-05-06 08:57:54
- Liczba odsłon: 559
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: