Wersja archiwalna 2016-03-31 12:09:54






31.03.2016 -  Odpowiedzi na pytania dla uczestników postępowania


Ogłoszenie o zamówieniu:



Dokumenty do pobrania:
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
  • załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
    • Zał. Numer 1  - Formularz ofertowy,
    • Zał. Numer 2 -  Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  - art.22 ust.1 i braku podstaw do  wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - art. 24 ust.1,
    • zał. Numer 2a – Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej,
    • zał. Numer 3 – Projekt umowy,
    • zał. Numer 4 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości i kierowanie pracami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami,
    • zał. Numer 5 - Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia     posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania  takich uprawnień,
    • zał. Numer 6 - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych  dostaw lub usług  w  okresie ostatnich trzech lat  przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz  których dostawy lub usługi zostały wykonane  oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
    • zał. Numer 7 – Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
    • zał. Numer 8 – Szczegółowa charakterystyka obiektu „Ponowna klasyfikacja użytków zmienionych”,
    • zał. Numer 9 – Wykaz gruntów rolnych zalesionych w 2011 r w ramach PROW /poprawiony/,
    • zał. Numer 10  - Zakres prac związanych z ponowną klasyfikacją użytków gruntowych i leśnych – część A,
    • zał. Numer 11 - Zakres prac związanych z aktualizacją użytków i ich ponowną klasyfikacją gruntów zalesionych w ramach projektu PROW 2007 – 2013 – część B,
    • zał. Numer 12 – Informacja, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub  usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartości bez kwoty podatku,
    • zał. Numer 13 – Część B – Zalesienia – Tabela – Charakterystyka obiektu




Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 7863296]

przewiń do góry