Wersja archiwalna 2017-05-16 14:38:11
Ogłoszenie o zamówieniu na:
Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Ciechanowie wraz z nieodpłatnym odbiorem i złomowaniem wycofanych tablic rejestracyjnych
Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Ciechanowie wraz z nieodpłatnym odbiorem i złomowaniem wycofanych tablic rejestracyjnych
Dokumenty do pobrania:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
- Załączniki do SIWZ:
- załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
- załącznik nr 2 - Formularz ofertowy,
- załącznik nr 3 - Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania,
- załącznik nr 4 - Oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
- załącznik nr 5 - Wykaz dostaw z którego wynika, że zrealizował/realizuje co najmniej minimum jedną dostawę tablic rejestracyjnych pojazdów wykonanych zgodnie z wzorami zawartymi w załączniku nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz.U. 2016r. poz. 1038 .) o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. oraz załączyć dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
- załącznik nr 6 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp,
- załącznik nr 7 - Projekt umowy,
- załącznik nr 8 - Oświadczenie o posiadaniu uprawnień.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Penda Małgorzata
- Data udostępnienia w BIP: 2017-05-16
- Informacja zaktualizowana przez: Penda Małgorzata
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-05-16 14:38:11
- Liczba odsłon: 558
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: