11.09.2013 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia >>>

 

26.08.2013 - Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty >>>

 

 

***

 

08.08.2013 - Zawiadomienie o zmianie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia >>>

 

08.08.2013 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia >>>

 

07.08.2013 - Odpowiedź na pytanie zadane przez Wykonawcę Zamawiającemu >>>

 

***

Ogłoszenie o zamówieniu:

 

„AKTUALIZACJA UŻYTKÓW Z PONOWNĄ KLASYFIKACJĄ  UŻYTKÓW ZMIENIONYCH WRAZ Z OPRACOWANIEM DOKUMENTACJI DLA AKTUALIZACJI OPERATU EGiB:

I. AKTUALIZACJA UŻYTKÓW
 Gm. REGIMIN;  obręby: REGIMIN, GRZYBOWO, LEKOWO, LEKÓWIEC,     
 PAWŁOWO, PAWŁÓWKO.

II.  ZALESIENIA
Gm. Ciechanów, gm. Glinojeck,  gm. Grudusk, gm. Ojrzeń, gm. Regimin, gm. Sońsk
- Razem 19 działek  w 10 obrębach”

 

OGŁOSZENIE >>> - (plik o poj. ok 10 MB)

Załączniki do pobrania:

  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia >>>
  • zał. do SIWZ:
    • zał. Numer 1 >>> -  formularz ofertowy,
    • zał. Numer 2 >>> -  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – art.22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - art.24 ust.1
    • zał. Numer 2a >>> - Lista przedmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej,
    • zał. Numer 3 >>> -  projekt umowy,
    • zał. Numer 4 >>> - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości i kierowanie pracami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami,
    • zał. Numer 5 >>> -  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
    • zał. Numer 6 >>> - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych  głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
    • zał. Numer 7 >>> - wykaz narzędzi ,wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych   wykonawcy usług lub robót budowlanych  w celu wykonania  zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami,
    • zał. Numer 8 >>> -  Szczegółowa charakterystyka  obiektu Aktualizacja użytków,
    • zał. Numer 9 >>> - Wykaz gruntów rolnych zalesionych w 2009r w ramach PROW /popr./  
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 7249681]

przewiń do góry