Wersja archiwalna 2013-08-08 09:20:26
08.08.2013 - Zawiadomienie o zmianie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia >>>
08.08.2013 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia >>>
07.08.2013 - Odpowiedź na pytanie zadane przez Wykonawcę Zamawiającemu >>>
***
Ogłoszenie o zamówieniu:
„AKTUALIZACJA UŻYTKÓW Z PONOWNĄ KLASYFIKACJĄ UŻYTKÓW ZMIENIONYCH WRAZ Z OPRACOWANIEM DOKUMENTACJI DLA AKTUALIZACJI OPERATU EGiB:
I. AKTUALIZACJA UŻYTKÓW
Gm. REGIMIN; obręby: REGIMIN, GRZYBOWO, LEKOWO, LEKÓWIEC,
PAWŁOWO, PAWŁÓWKO.
II. ZALESIENIA
Gm. Ciechanów, gm. Glinojeck, gm. Grudusk, gm. Ojrzeń, gm. Regimin, gm. Sońsk
- Razem 19 działek w 10 obrębach”
OGŁOSZENIE >>> - (plik o poj. ok 10 MB)
Załączniki do pobrania:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia >>>
- zał. do SIWZ:
- zał. Numer 1 >>> - formularz ofertowy,
- zał. Numer 2 >>> - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – art.22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - art.24 ust.1
- zał. Numer 2a >>> - Lista przedmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej,
- zał. Numer 3 >>> - projekt umowy,
- zał. Numer 4 >>> - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości i kierowanie pracami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami,
- zał. Numer 5 >>> - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- zał. Numer 6 >>> - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
- zał. Numer 7 >>> - wykaz narzędzi ,wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
- zał. Numer 8 >>> - Szczegółowa charakterystyka obiektu Aktualizacja użytków,
- zał. Numer 9 >>> - Wykaz gruntów rolnych zalesionych w 2009r w ramach PROW /popr./
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Penda Małgorzata
- Data udostępnienia w BIP: 2013-08-08
- Informacja zaktualizowana przez: Penda Małgorzata
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-08-08 09:20:26
- Liczba odsłon: 458
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: