Wersja archiwalna 2013-05-29 15:10:23
29.05.2013 - Ogłoszenie o zmianie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia >>>
-
zał. nr 1 po zmianie >>> - Formularz oferty
-
zał. nr 8 po zmianie:
29.05.2013 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia >>>
29.05.2013 - Informacja dla wszystkich Wykonawców uczestniczących w przetargu nieograniczonym >>>
29.05.2013 - Informacja dla wszystkich Wykonawców uczestniczących w przetargu nieograniczonym >>>
29.05.2013 - Informacja dla wszystkich Wykonawców uczestniczących w przetargu nieograniczonym >>>
-
Załącznik Nr 1 >>> - wyciąg z dokumentacji archiwalnej - przekrój budynku istniejącego
-
Załącznik Nr 2 >>> - przykładowe rozwiązania zabezpieczenia okien
24.05.2013 - Informacja dla wszystkich Wykonawców uczestniczacych w przetargu nieograniczonym >>>
Załączniki:
-
zał. nr 1 >>> - Ławy fundamentowe - korekta 2013
-
zał. nr 2 >>> - Rzut fundamentów - korekta 2013
-
zał. nr 3 >>> - Stopa St 1- korekta 2013
-
zał. nr 4 >>> - Stopa St 2 - korekta 2013
-
zał. nr 5 >>> - Przedmiar robót 3.5 Roboty drogowe, miejsca postojowe, place, manewrowe chodniki
-
zał. nr 6 >>> - Przekrój istniejącego budynku
-
zał. nr 7 >>> - Decyzja
-
zał. nr 8 >>> - Wykonanie fundamentu przy istniejącym budynku
24.05.2013 - Zmiana Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia >>>
24.05.2013 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia >>>
17.05.2013 - Informacja dla wszystkich wykonawców uczestniczących w przetargu nieograniczonym >>>
17.05.2013 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia >>>
16.05.2013 - Informacja dla wszystkich wykonawców uczestniczących w przetargu nieograniczonym >>>
15.05.2013 - Informacja dla wszystkich wykonawców uczestniczących w przetargu nieograniczonym dotycząca zmiany tresci SIWZ >>>
10.05.2013 - Odpowiedzi na pytania uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego >>>
Ogłoszenie o zamówieniu:
Dokumenty do pobrania:
-
załączniki do SIWZ:
-
zał. nr 1 >>> - Formularz oferty
-
zał. nr 2 >>> - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
-
zał. nr 3 >>> - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art, 24 ust. 1 ustawy Pzp
-
zał. nr 3.1 >>> - Oświadczenie w zakresie powiązań kapitałowych określone przepisami art. 26, ust. 2d ustawy Pzp
-
zał. nr 4 >>> - Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
zał. nr 5 >>> - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
zał. nr 6 >>> - Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
zał. nr 7 >>> - Wzór Umowy
-
zał. nr 8 >>> - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz dokumentacji
-
1. Dokumentacja projektowa:
1.1 >>> - Rozbudowa i modernizacja budynku SOSW w Ciechanowie – architektura
1.2 >>> - Rozbudowa i modernizacja budynku SOSW w Ciechanowie – konstrukcje
1.3 >>> - Rozbudowa i modernizacja budynku SOSW w Ciechanowie – branża sanitarna
1.4 >>> - Rozbudowa i modernizacja budynku SOSW w Ciechanowie – instalacje sanitarne
1.5 >>> - Rozbudowa i modernizacja budynku SOSW w Ciechanowie – instalacje sanitarne
1.6 >>> - Rozbudowa i modernizacja budynku SOSW w Ciechanowie – instalacje elektryczne
1.7 >>> - Budowa boiska, remont ogrodzenia, likwidacja istniejącej nawierzchni -
2. >>> - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
-
3. >>> - Przedmiary robót (jako element pomocniczy)
-
-
zał. nr 9 >>> - Tabela elementów scalonych
-
zał. nr 10 >>> - Harmonogram rzeczowo – finansowy (Wzór)
-
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Penda Małgorzata
- Data udostępnienia w BIP: 2013-05-29
- Informacja zaktualizowana przez: Penda Małgorzata
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-05-29 15:10:23
- Liczba odsłon: 1178
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: 2013-05-06 15:42:59 2013-05-10 09:05:28 2013-05-15 14:18:31 2013-05-16 15:02:39 2013-05-17 14:47:05 2013-05-24 13:36:18 2013-05-24 13:44:20 2013-05-24 15:53:35 2013-05-27 08:39:41 2013-05-27 09:33:44 2013-05-27 09:43:55 2013-05-29 12:49:35 2013-05-29 15:10:23 2013-05-31 10:31:53 2013-06-03 13:39:47 2013-06-04 13:02:49 2013-06-20 13:25:16